dinsdag 6 november 2012

Kerstkaarten / Christmascards

Ja, ik heb mijn eigen kerstkaartjes ook al klaar. Gelukkig heb ik dit jaar de keuze gemaakt om alleen zelfgemaakte kaartjes te sturen naar de mensen van wie ik weet dat zij dat waarderen.

Eerst moest ik wachten op een nieuwe lading designpapier, dat is  Echo Park Winter Wishes (ja al weer Echo Park) geworden. De papierlijn is te koop bij Scrapcorner

In eerste instantie was het de bedoeling om allemaal soort gelijke kerstkaartjes te maken, alleen toen ik de eerste vier van één soort in elkaar had zitten, had ik het er helemaal mee gehad. Met als gevolg dat de andere kaartjes wat simpelere zijn geworden.
 =========================================================================


Voorkant / Front

Binnenkant / Inside


De soort kaart waar er in totaal 4 van zijn gemaakt. The kind of card of which 4 cards where made.



De simpelere kaart, waar er 8 van zijn gemaakt. The easier card of which 8 were made
 Voorkant / Front

Binnenkant / Inside


 =========================================================================
Yeah, I finished my own Christmas cards. Thankfully I made the choice to only make handmade cards for those whom I know appreaciate them. 

First I needed to wait for new designpaper, as the store owner ordered it, but I didn't come with the shipping she hoped. It's Echo Park Paper again, this time the line Winter Wishes.

At first I wanted to make one kind of card for all, but when I reached card number 4 I was done with that kind of card. So the rest of the cards are a bit easier, but still as cute.




Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, kom je snel terug?
Thank you for visiting my blog, come and visit again soon.


Esmé

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt.
    Ja die sterkaarten zijn wel lastig.
    Dat vond ik dus ook vandaar dat ik er maar 1 van heb gemaakt.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend gemaakt zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik vind ze toch goed gelukt hoor en een paar van dezeelfde is natuurlijk beetje eentonig voor jezelf he haha
    Grtjs, Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé