zaterdag 19 januari 2013

Gefeliciteerd

Dit jaar doe ik mee met een verjaardagskaarten SWAP.  Met een groepje meiden, maken we voor elkaars verjaardag een kaartje. In totaal doen er dit jaar elf dames mee, dus per persoon moeten we dit jaar tien kaartjes maken.


Vandaag het eerste kaartje van de verjaardagskaarten SWAP, als het goed is heeft Saskia haar kaartje ontvangen, want zij is vandaag jarig.

Voor het kaartje heb ik gebruik gemaakt van een schets van MyFavoriteThings, MFT Sketch 99.
Papier is van Echo Park, So Happy Together.


Starting this year I will participate in a birthday swap. With a group of 11, we will each make 10 cards to send to each other on our birthdays. This card is for the first one on the list.

For the card I used, MFT Sketch 99.


Bedankt voor het kijken, Thank you for watching

Esmé

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé