donderdag 14 februari 2013

Love

Voor een vriendinnetje die vandaag gaat trouwen heb ik deze kaart gemaakt.
Het idee voor deze kaart heb ik een aantal jaar geleden een keertje op internet gezien, al weet ik niet meer waar.

Het idee is echter bij mij gebleven en dit was het juiste moment om een soort gelijk kaartje te maken.
Ik vond het in ieder geval erg leuk om een kaartje geheel in het wit te maken. 






I made this card for a friend whom is getting married today. I got the idea for this card years ago, but I don't know where anymore.

The idea sticked by me and this seemed like a good idea to use it. It was nice to make an all white card.


Bedankt voor het kijken, thank you for comming over to my blog.


Esmé








4 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje heb je gemaakt..
    Leuk dat je met zoveel wit toch zoveel dimentie aan de kaart weet te geven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en heel stijlvol kaartje!
    Heel gedurfd in helemaal wit.
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, zo helemaal in het wit, daar zullen de ontvangers zeker blij mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Esmé. Heb even rond gekeken op je blog, veel te lang hier niet geweest.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé