vrijdag 1 maart 2013

Happy Birthday

Dit keer mag ik jullie het tweede kaartje van de verjaardagskaarten SWAP laten zien.
Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van een schets van My Favorite Things, MFTWSC100

Vandaag is namelijk mijn lieve vriendinnetje Ageeth jarig, voor haar heb ik deze kaart gemaakt:



It's time for another card for the BirthdaySwap, this time for Ageeth.
For the card I used a sketch of My Favorite Things, MFTWSC100


Bedankt voor het kijken, Thank you for watching.

Esmé

3 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje.
    toch wel echt leuk dat craft carstock..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Femke, het enige wat kraft cardstock is, is de border met de scallop.
      Het grotere bruine vlak, is Designpapier uit de paperpad, So happy together van Echo Park

      Verwijderen
  2. Mooie kaart Esme !
    Daar zal Ageeth zeker blij mee zijn...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé