zondag 17 maart 2013

Verjaardagskaartje/ Birthdaycard

Dit keer geen kaartje voor de kaartenswap, maar een ander 'verplicht' kaartje. Namelijk een verjaardagskaartje voor mijn oma. Zij viert vandaag haar 85e verjaardag, en voor zeker het vierde jaar op rij maak ik haar een kaartje voor haar verjaardag. Naast een kadootje natuurlijk, al lijkt ze de kaarten vaak leuker te vinden dan de kadootjes.

Het word wel elk jaar moeilijker om het kaartje van het jaar ervoor te overtreffen. Ik vind deze wel erg leuk geworden, maar hij heeft het kaartje van vorig jaar niet overtroffen.



This time I won't show you a card for the birthdayswap. However this is another 'mandatory' birthday card. Today it's my grandmothers birthday. She is turning 85. And for the past couple of years I've been making a birthday card for her on her birthday. Of course she will also receive a present, but it seems that she's appreciating the cards more than the presents (LOL).

Each year it's getting harder and harder to it surpass last years card. Even though I love this card, it didn't surpass last years card.



Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, Thank you for your visit to my blog. 

Esmé

 

4 opmerkingen:

  1. Deze is ook leuk. Tja valt idd niet altijd mee om een ander kaartje te overtreffen. Lachen dat ze schijnbaar de kaart leuker vindt dan het cadeau ;-)

    VWB jouw vraag op mijn blog: ja, dat zijn de nieuwste creatables van MD; die moest ik gewoon hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Euh.........sorry, en bedankt voor je succeswensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart !
    En het is een compliment dat oma de kaart leuker vindt dan het cadeau.....
    Hopelijk mag je nog veel kaartjes voor haar maken !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé