vrijdag 12 april 2013

Baby kaarten / Baby cards

Vandaag heb ik een twee tal 'simpele' babykaartjes gemaakt met de lijnen Bundle of Joy Boy & Bundle of Joy Girl.door Echo Park Paper.
Het idee voor de kaartjes heb ik een keertje op internet gezien, maar het eind resultaat is al weer helemaal anders. De basis voor beide kaartjes is hetzelfde, alleen heb ik er bij de 'girl' versie voor gekozen de uitwerking een kwartslag te draaien.




 



Today I made two 'simple' baby cards with lines Bundle of Joy Bundle of Joy Boy & Girl by Echo Park Paper.

I found the idea voor this card a while ago online, but in the end I gave it my own twist. 
The cards are the same in the basis, I only turned the 'girl' version for a quarter. 
 

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, je komt toch nog wel een keertje langs? 

Thank you for visiting my blog, I hope you'll stop by again.


Esmé 

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé