vrijdag 26 april 2013

Babykaartje / Babycard

Aan het begin van de week is mijn vriendinnetje Saskia bevallen van een dochtertje. Daar moest natuurlijk een mooi kaartje voor gemaakt worden. Gelukkig had ik laatst de lijn Bundle of Joy Girl van Echo Park gekocht, want  deze lijn maakt het toch een stuk makkelijker om babykaartjes te maken. Ondanks dat is het kaartje niet echt een 'baby-baby's' kaartje geworden, al zeg ik het zelf.

Ook heb ik maar weer eens gebruik gemaakt van mijn Silhouette Cameo, ik wilde namelijk graag de naam van de kleine meid op het kaartje zetten en uitsnijden met de Cameo gaat erg makkelijk.


At the beginning of the week 'my girlfriend' Saskia gave birth to a daughter. Of course a very nice card needed to be made. Luckily I recently bought the line Bundle of Joy Girl by Echo Park. I always find it quite difficult to make babycards but this line made it a bit easier. Although it's a baby card, it isn't really a 'baby-babies' card, if I say so myself.

Also, I used my Silhouette Cameo again, I wanted to put the name of the little girl on the card and cutting it out with the Cameo is very easy.



Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Thank you for visiting my blog

Esmé 

9 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, Esmé, erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje, wat een mooi bedeltje hangt eraan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje is dat leuk met haar naam er op!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een liefffff kaartje is dat zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé