maandag 1 april 2013

Cadeauenvelop / Giftenvelope

Heerlijk zo'n lekker lang vrij weekend. Ik heb er dan ook goed gebruik van gemaakt om diverse projectjes te maken die al langere tijd op mijn verlanglijstje staan. Zo ook deze, het maken van een soort cadeauenvelop. Het idee heb ik van Pinterest afgehaald.

Een paar maandjes geleden had ik een paperpad [Blae & Ivy van KaiserCraft] besteld bij een winkel die stopte, helaas kwam het paperpad in het echt niet overeen met hetgeen wat ik ervan had verwacht.  Met als gevolg dat het in een kastje terecht kwam.

Toen ik van het weekend weer eens zat te snuffelen op mijn Pinterest borden, bedacht ik dat het paperpad van KaiserCraft misschien wel van pas zou komen. En niks was minder waar. Ik heb er twee gemaakt, beide hebben toch een andere uitstraling gekregen, ondanks dat het dezelfde papierlijn is.

 
 
 
 

 


 



 It's wonderful to have a nice long weekend. I have made good use of my free time to finish various projects I had on my wish-list. For example this one, some kind of a gift envelope. I got the idea of from Pinterest.

A few months ago I bought a paperpad [Blae & Ivy by KaiserCraft]. Unfortunately the view online didn't come close to reality and the paperpad ended up in a box.   

Earlier this week I was snooping on my Pinterest Boards and I thought that the paperpad from KaiserCraft would come in handy for a project. And nothing is less true. I didn't make one, but two gift envelopes. And even though appearances may fool you, both are made with the same paper line. 


Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Thank you for visiting my blog.

Esmé


3 opmerkingen:

  1. Lang leve Pinterest, je hebt ze wel heel mooi gemaakt, door de flinke binnenkant kan er ook muntgeld in ipv alleen maar papiergeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt zeg.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé