donderdag 18 april 2013

Have a fantastic birthday

Vandaag weer een kaartje voor de verjaardagkaartenrak. Vandaag is het de verjaardag van Corrie, en voor haar heb ik dit kaartje gemaakt.

Het was eigenlijk mijn bedoeling om de kaartjes te proberen te gaan maken in de stijl van degene die jarig is. Maar helaas lukt mij het mix media niet. Vandaar dat ik gewoon een kaartje in mijn eigen stijl heb gemaakt. Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van de Deconstructed Sketch 61.



It's another birthday in the birthdayswap series. Today it's Corrie's birthday, so I made this card for her. As Corrie is a bit of a mixed media artist, I tried to make a mixed media card. But I was starting to pull out my hair when it wouldn't go my way. So I decided to make a Esmé card, I think that was also the meaning of the swap. For the card I used Deconstucted Sketch 61


Bedankt voor het kijken, Thank you for visiting my blog.

Esmé

5 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Esme... daar zal Corrie vast blij mee zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet zeker dat Corrie heel blij met dit kaartje is. Kan ook niet anders want het is een heel mooie kaart :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje, Esmé, die gaat vast in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Esmé, ben er idd erg blij mee !!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé