woensdag 3 april 2013

Sarah

Dit keer een cadeautasje voor iemand die vandaag 50 wordt. In het cadeautasje zijn allemaal kleine cadeautjes gestopt, lekker veel uitpak werk voor de jarige jop.

Het idee voor het cadeautasje heb ik op deze site gevonden. Het papier wat ik heb gebruikt is de lijn So Happy Together van Echo Park. Verder heb ik het cadeautasje opgeleukt naar gelegenheid.



 


This time a gift bag for someone whom is turning 50 today. I put several small gifts in the bag, which the birthdaygirl can unwrap.

I found the idea for this giftbag on this site. The paper I used is So Happy Together by Echo Park.


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog. Thank you for visiting my blog.

Esmé

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé