maandag 15 april 2013

lekker freubelen/ getting crafty

Soms heb je van die momenten dat alles wat je in je gedachten hebt tot een perfecte uitvoering kunnen komen. Heerlijk zijn die dagen. Zo heb ik de afgelopen week weer heerlijk wat kunnen freubelen.

Laatst had ik al een keertje wat spulletjes uit oude magazines (FLOW) gesneden. Hier waren ook een aantal vellen vouwblaadjes. Ondertussen lagen deze van het weekend al weer in de verdrukking, tot ik me bedacht dat ik daar wel eens zelf enveloppen mee komen maken met mijn MS Scoreboard. Dit ging boven verwachting goed.

Verder had  ik op Pinterest wat ideetjes opgedaan voor kaartjes. Helaas had (lees: heb) ik niet alle materialen om soort gelijke kaartjes te maken. Maar even later bedacht ik me dat ik er hierdoor ook erg simpel mijn eigen draai aan kon geven. Zo gezegd zo gedaan.

De enveloppen/ The envelopes:


De kaarten (met een zicht op de binnenkant)/ The cards with a few of the inside:



       
 
 
 Sometimes you have those moments when everything you have as and idea in your mind, you can get them worked out perfectly. Those days are wonderfull. I had a few of those days last week and I took them to get crafty.      

A little while back I cut out the most important pages out of some old magazines (FLOW). There were also some origami papers. I put them on my desk, but they were getting in the way. Suddenly last weekend I realized that I could use them to make envelopes with my MS Scoreboard. They turned out even better than I hoped. 

Also I found some very cute ideas for cards on Pinterest. Unfortunately, I didn't have all the tools and materials to make a clone of the card. But later on I realized that because of this I could give my own twist to the cards and that is what I did.



Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Thank you for visiting my blog.


Esmé 






3 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gedaan, Esmé, die enveloppen.
    Zo komen die bladen van dat tijdschrift nog mooi van pas.
    De kaarten zijn ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die kaartjes echt superleuk........prachtig! En die enveloppen zijn ook zo leuk; ik vind het altijd zonde van het dure scrappapier maar zulke blaadjes zijn daar prima voor geschikt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé