vrijdag 17 mei 2013

Happy Birthday

Vandaag heb ik weer een kaartje die ik kan laten zien voor de verjaardagskaarten swap. Vandaag is Anneke jarig. Anneke is een ander iemand die ook veel mixed media dingetjes maakt, iets waar ik mij niet meer aan waag.

Voor het kaartje van Anneke heb ik gebruik gemaakt van Deconstructed sketch 71.



Another day in the BirthdaySwap saga. Today it's Anneke's birthday. Anneke is another mixed media artist, but as I said before I'm not going to try that again. So it will be an Esmé card once again.

For the card I used Deconstruction sketch 71.


Bedankt  voor het kijken, thank you for visiting my blog.

Esmé



2 opmerkingen:

  1. Wat een enig kaartje......kan niet wachten totdat ik jarig ben ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé