zondag 30 juni 2013

Babykaartje

Voor ongeveer twee weken geleden heb ik voorlopig mijn laatste babykaartje verstuurd, de babyboom lijkt even over.

Ik was in de veronderstelling dat ik de foto verwijdert had, maar niets is minder waar.

De basis van het kaartje had ik al even klaar, want ik wist al dat het een jongetje zou worden, alleen wist ik nog geen naam. Dus toen de kleine geboren is heb ik de naam erop gezet.




For about two weeks ago I made my last babycard for now, the babyboom seems over.
I thought I had deleted the photo off my camera, but I had it on another SD-card.
I made the card al while ago, when I knew it would be a boy. The only thing I only needed to add the name and I did that when I got the call he was born.


3 opmerkingen:

  1. leuk kaartje geworden esme... en dan maar hopen dat de naam past op je kaartje...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marielle, de naam is pas na de geboorte op het kaartje gekomen. Dus die klopt als een bus :)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé