zaterdag 13 juli 2013

Lotte

Deze layout ligt al een paar daagjes klaar om geplaatst te worden, maar ik kon even geen tijd vinden om hem te plaatsen.

Toen ik mijn andere layouts had gemaakt kreeg ik van een scrapvriendinnetje Saskia de opmerking ik heb ook nog wel een foto. Daar heb ik in eerste instantie niets op uitgedaan, maar ik wilde scrappen. En om nu zoveel layouts met dezelfde papierlijn in een album te hebben, zag ik ook niet zitten. 

Dus later in de week heb ik haar gevraagd waar die foto dan bleef. Het was een grapje, maar ik zei ik wil wel scrappen en heb nog voldoende papier over. Dus heb ik een foto gekregen en ben ik lekker gaan scrappen. En een goede twee uur later was de layout al klaar.

Uiteindelijk heb ik nog niet veel papier gebruikt, want het grootste gedeelte van het designpapier wat ik op deze layout heb gebruikt is restmateriaal van de layout Photoshoot. Tevens heb ik ook mijn naaimachine maar weer eens uit de kast gehaald, wat voor een erg leuk eindresultaat heeft gezorgd.





This layout was already finished a few days ago, I just needed to be placed on my blog but I couldn't find the time.

When I made my other layouts last week my friend Saskia made the comment that she had a photo for me that I could scrap. At first I didn't give a response, but the itch to scrap was to be. And I didn't want to have to many layouts with the same design paper in the album of my little big friend.

So later in the week I asked Saskia where the photo was. She told me that she meant it as a joke (I already knew that), but I told her that I had plenty of paper leftover and the I love to scrap. So I got the photo and about two hours later the layout was already finished.

I ended up not using a lot of my leftover design paper. The biggest part of the design paper I used in this layout was residual material from the layout 'Photoshoot'. Also I took my sewing machine out of the closet, with a good end result

3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan Esmé...met veel schattige details....en de lieve lotte er bij maakt het helemaal mooi..
    Wat lief van je....

    liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie layout is dat met een lieve foto er op

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé