zondag 18 augustus 2013

Birthday Wishes

Vandaag een andere kaart voor de verjaardagskaarten rak. Vandaag is Petra jarig en voor haar heb ik dit kaartje gemaakt.

Op zich heb ik met de compositie van het kaartje niet veel moeite gehad. Ik had echter veel moeite met het papier (Kaisercrafts Blae en Ivy). Voor het eerst heb ik het nadeel ondervonden aan het shoppen op internet. Ik had namelijk niet gezien dat in dit paperpad ook folie papier zat. Wat is dat moeilijk om te verwerken in kaartjes. Uiteindelijk vind ik het toch wel gelukt.



Today it's Petra's birthday and that means yet another card in the birthdaySwap saga.

I had quite a bit trouble making this card. Not with the composition, but with the designpaper it's self (Kaisercrafts, Blae en Ivy). I usualy shop online for scrapbooking supllies and I didn't see that it was specialty paper. What a mistake was that, but in the end this card came out nice.


Bedankt voor het kijken, Thank you for visiting my blog.

Esmé

1 opmerking:

  1. Mooi kaartje geworden ondanks dat je het lastig vond om met folie papier te werken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé