woensdag 4 september 2013

Congratulations

Vandaag is mijn vriendinnetje Angelina jarig. Toevallig doen we dit jaar beide mee met de verjaardagskaarten rak, maar anders had dit kaartje er ook gestaan :) .

Dit kaartje heeft Angelina's favoriete onderwerp, namelijk uiltjes. Dat was één ding dat er gewoon zeker op moest staan. Verder heb ik voor het kaartje gebruik gemaakt van MFT Sketch 101.

Today it's my friend Angelina's birthday. It's a coincidence that we're both participation the birthdayswap this year, but ohterwise I would have send this card as well. 

Angelina's favorite subjects are on the card, owls. For the card I used MFT Sketch 101.


Bedankt voor het kijken, Thank you for visiting my blog.

Esmé 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé