zondag 22 september 2013

Een paar kaartjes - a couple of cards

Zo, de afgelopen week weer wat tijd kunnen vinden om creatief te zijn. Ik heb weer een aantal kaartjes in het voren gemaakt. Tegenwoordig heb ik eigenlijk nog maar één belangrijk doel bij het maken van kaartjes, ze mogen samen met een envelop niet meer wegen dan 20 gram. Want die postzegels hier in Nederland worden echt asociaal duur, niet meer normaal.

Sinds kort heb ik een heatgun en ben ik aan het spelen met embossingspoeder, dit had ik echt jaren geleden moeten doen. Dit is leuk :) 






So, this past week a had a little time to get creative, as the result I made a couple of cards. I did have a goal when I make these cards, they couldn't weight more then 20gram. This is because the postage here in Holland I getting to expensive for it to be fun to send out cards. 

Since a little while I own a heatgun, which is something I should have done years ago. It's so much fun.

3 opmerkingen:

  1. Dat kaarten niet meer dan 20 gr mogen wegen vind ik wel een slim uitgangspunt. Ik heb gelukkig flink ingeslagen. Maar het versturen van post wordt kostbaar.
    Het zijn wel leuke kaartjes geworden en het ontvangen van kaartjes is zo leuk......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan niet kiezen hoeft ook niet...ik vind ze allemaal zo leuk!!!!
    Handig even van te voren wegen...belachelijk duur ze lijken wel gek!!!

    liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé