zaterdag 19 oktober 2013

Gefeliciteerd

Met niet vandaag meegerekend, moet ik jullie nog twee kaartjes laten zien die voor de verjaardagskaarten Swap zijn.

Vandaag is het de verjaardag van Tineke, voor haar heb ik deze kaart gemaakt. Ook met deze kaart ben ik weer een beetje uit mijn 'comfort zone' gekropen. De papierlijn is niet wat ik er van verwacht had (Kaisercarft Blae & Ivy) en ik heb gebruik gemaakt van spulletjes die ik anders niet zo snel zou gebruiken; het jute en de magnolia stempel.


Not counting today's card, I still have to two cards for the birthdaycard Swap of this year.

Today is Tineke's birthday, so this card is for her. While making this card I decided to step out of my comfort zone. The designpapers from Kaisercraft Blae& Ivy weren't what I thought they would be, and I usually don't use magnolia stamps. But in the end I thinks it's a cute card.


Bedankt voor het kijken, Thank you for visiting my blog.

Esmé



1 opmerking:

  1. Supermooi gemaakt Esmé.
    Prachtig verjaardagskaartje!
    Groetjes,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé