woensdag 23 oktober 2013

Hartelijk gefeliciteerd

Na dit kaartje is er nog één kaartje dat gemaakt moet worden voor de verjaardagskaarten Swap.
Vandaag is de beurt aan Fia om haar verjaardag te vieren. Dit soort kaartjes heb ik vorig jaar vaker gemaakt en ik vond dit wel een soort Fia kaartje, vandaar dit kaartje


After this card, there's only one more card left to make in the BirthdaySwap saga.
Today it's Fia's birthday. Last year I made a lot of this kind of card and while choosing what kind of a card I would make for Fia I thought this would be a kind of card for her. So that's what I made.


Bedankt voor het kijken, thank you for visiting

Esmé

2 opmerkingen:

  1. Ik doe altijd zoveel inspiratie op bij jou. Weer een leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi kaartje,hele leuke vorm.
    Prachtig verjaardagskaartje!
    Groetjes,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé