donderdag 31 oktober 2013

Kaartjes / Cards

Ik kan echt merken dat het 's avonds weer vroeg donker is. Heerlijk naar boven naar mijn hobbyplekje en lekker crea bezig zijn en voordat je het weet zijn er al weer heel wat uurtjes voorbij.

Van de week had ik eindelijk weer eens zin om te spelen met de Silhouette Cameo. En dat was toch wel weer even lekker. Met als uitkomst twee leuke kaartjes.

Ik had op internet een leuke chevron geemboste kaart gezien, helaas heb ik niet zo'n  mal in mijn collectie. Maar ik ben niet voor één gat te vangen, ik heb chevron reepjes uitgesneden met de Silhouette Cameo. Zo krijg ik redelijk hetzelfde effect, met de middelen die ik heb.

Het smaakt weer naar meer.



I love that it's getting dark early in the evening again. It's a good excuse to go to my crafty space and create. And before I know it a lot of hours have passed.

This week I got to finally play with the Silhouette Cameo again. Well it's still a lot of fun. As a result I made two cards.

With the lack of a chevron embossing folder I cut chevron stripes with my Cameo. So the same result with the means I have. And let me tell you, it tastes for more


4 opmerkingen:

  1. Geweldig Esmé, wat een werk met die reepjes. Wel weer een hele leuke kaart. Raak altijd geïnspireerd door jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch vindingrijk......ze zijn zo mooi gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes en wat creatieve oplossing!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje!
    Heel goed idee van de chevron reepjes en leuk detail van het vlindertje!
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé