vrijdag 22 november 2013

Congratulations

Vandaag het laatste kaartje van de verjaardagskaarten Swap. Ik kijk terug op een jaar waar ik voor mijn gevoel hele leuke kaartjes heb gemaakt voor anderen, waarvan ik het zeker weet dat zij een eigen gemaakt kaartje waarderen. Ik hoop dat de anderen in de lijst er ook van hebben genoten.
 
Vandaag is het de verjaardag van Martine en zij wordt vandaag 65, dus daar mocht op het kaartje wel extra aandacht aan worden besteed. Het idee voor het kaartje heb ik van Pinterest afgehaald.



Today I can show you the last card of the birthdaycard swap. I look back on a year where I feel I've been able to make very nice cards for others, who have appreciate them. 

Today it's Martine's birthday, and she's is turning 65. So I paid a little extra attention on this card. I found the idea for this card on pinterest.  


Bedankt voor het kijken, Thank you for visiting my blog

Esmé

1 opmerking:

  1. Een prachtig kaartje!
    Echt supermooi,daar zal de jarige wel heel blij mee zijn geweest!
    Ik heb de afgelopen tijd ook genoten van jouw mooie kaartjes te mogen bewonderen op je blog.
    Bedankt Esmé!
    Groetjes,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé