zondag 24 november 2013

En daar gaan we weer - Here we go again

Ik had het anderhalf jaar (zolang heeft het toch nog geduurd) geleden al voorspeld. Maar uiteindelijk is het dan toch nog zover gekomen. Anderhalf jaar geleden maakte ik een fotolijst waar ik niet goed mee wist wat ik er mee moest, ik heb het toen maar aan de kant gezet.

Afgelopen week had ik ineens een ideetje wat ik er mee kon doen. Ik had de week er voor namelijk schoolbord folie besteld om uit te proberen met de Silhouette Cameo. Je begrijpt al het folie heeft de Cameo niet eens gehaald.

Ik had gelukkig vorig jaar al het glas uit de frame gehaald. Hierdoor was het makkelijk om het folie in de lijst te maken. en voilá je hebt een leuk memobord. Wat ook nog eens goed bruikbaar is bij mijn hobbyplek.







I already said it a year and a half ago, but I never got it going till now. About a year and a half ago I made a photoframe, but I didn't know what to do with it at that time.

Last week an idea came to mind, I just bought some chalkboard vinyl to try with the Cameo. But the vinyl didn't see the Cameo at all as you can see why.

So now I have a framed memoboard and that is something I will use.


1 opmerking:

  1. Superleuk idee!
    En is altijd handig,zo'n bord.
    Heel mooi gemaakt!
    Groetjes,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé