zondag 3 november 2013

Silhouette Cameo hoes / Dustcover for a Silhouette Cameo

Helaas heeft mijn eigen pc de geest begeven, de harde schijf is overleden. Gelukkig is het nog een garantiekwestie, het duurt alleen even. Dus op dit moment eventjes minder achter de computer, omdat achter deze ook andere moeten.

Ik zie het voordeel ook wel in. Zo heb ik namelijk meer tijd om de creabea uit te hangen.

Zo kwam ik van het weekend nog een binnenhoes tegen die ik al klaar had liggen voor een hoes voor de Silhouette Cameo. Ik zou ruim een jaar geleden een hoes maken voor iemand, maar die liet niks meer van zich horen. Ik had alleen ondertussen wel de binnenhoes gemaakt. Van het weekend bedacht ik mij toch maar eens de buitenhoes te maken, zodat er weer een hoes was die af was. Dus zo gezegd, zo gedaan.






Unfortunately my PC died, well it's hard drive is gone. Luckily it's a warranty issue, but it takes a few weeks before I get it back. The positive side of it is less time behind the PC, because I'm borrowing this one. But I have more time to spend being crafty.

While sorting out some fabrics I found an inside I made for a Silhouette Cameo dustcover. I made this one over a year ago for someone, but I didn't hear from this person again.  So this weekend I decided to make an outer cover and make the dustcover complete.



2 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er gaaf uit, Esmé. Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WHAW wat een prachtige hoes!
    De vogeltjes zijn superschattig!
    Hopelijk komt de harde schijf nog inorde en heb je nog garantie!
    Groetjes,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé