vrijdag 10 januari 2014

Layout Fluffy

Onlangs zag ik een leuke challenge op het HeppieScrappy forum: "gebruik 1 kleur als basis met maar 1 kleur als accent... Daarnaast MOET je er cirkels in verwerken.

Het idee voor de layout was snel geboren, echter had ik zelf niet echt een foto die er goed bij paste. Toen maar eventjes mijn vriendinnetje Angelina lastig gevallen voor een foto. Die viel mij op  haar buurt al een tijdje lastig om voor haar een layout te maken :)



Recently I saw a great challenge on the HeppieScrappy forum: "Use one color as a base with only one color as an accent ... In addition, you MUST circles in process.

The idea for the layout was born quickly, but I did not really have a photo that went with the layout.

So I haressed my friend for a picture, whom was already asking me to make her a layout for quite some time. 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd....met al doe rondjes past zo leuk bij de foto...lief van je...

    liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die mooi geworden Esmé. En wat goed gelukt. Top joh.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé