zondag 12 januari 2014

Opdracht - Assignment

Volgens mij heb ik onbewust toch een voornemen voor dit jaar, binnen 12 dagen 3 blogberichten. Dat is wel eens anders geweest. Maar wat ik ooit als eens heb gezegd, maken is plaatsen en dat geld nog steeds.

Van de week kreeg ik een leuk opdrachtje om een kraamkadootje te maken voor een kindje (en ouders) die is geadopteerd uit de Verenigde Staten.

Was ik toevallig op dat moment naar een nummer van Bruce Springsteen - Born in the USA aan het luisteren. Het was dan ook 1+1 = opdracht in uitvoering.

Ik heb dus een shirtje gemaakt met een bijbehorend kaartje. Al het snijwerk is uitgevoerd door mijn maatje, de Silhouette Cameo.











So I'm starting to think that I did make a new years resolution, with my 3 blogposts in 12 days. But then again I always said, when I make something I will post it on my blog. And I seems to be on a roll at this moment.

This week I was asked to make a 'babyshower' present. The baby in question is adopted from the USA, so it had to have a bit of a USA-style to it.

And the timing coudn't be better when I heared Bruce Springsteens song  Born in the USA. It was basically a done deal after that, I just had to execute my idea.

After I made the shirt I also made a matching card. I cut all things with my Buddy, the Silhouette Cameo.

2 opmerkingen:

  1. geweldig cadeau is dat geworden, heerlijk fris en stoer. Daar zullen ze ongetwijfeld heel erg blij mee zijn!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk geworden! Gaaf dat het alfabet precies zo is geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé