zaterdag 4 januari 2014

Vinyl

Allereerst een gelukkig 2014 gewenst!!!

De afgelopen twee weken ben ik vrijwel geheel vrij geweest, wat een luxe zeg!
In deze tijd heb ik naast de 'verplichtingen' lekker bezig kunnen zijn met mijn Cameo.

Onlangs heb ik een grote lading vinyl aangeschaft, ik heb nu van vrijwel alle kleuren een meter liggen.  Het was spotgoedkoop en ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan.

Maar ja, als je het spul hebt liggen, dan moet het natuurlijk ook gebruikt worden. Voor het eerst sinds ik mijn snijapparaten heb, heb ik vinyl gesneden wat langer zou zijn dan de snijmat (immers kan je vinyl zonder snijmat snijden, waardoor je niet aan die afmetingen gebonden bent).

Ik heb mijn ontwerp uitgesneden op vinyl en daarna opgeplakt op een stuk geschilderd MDF, met een afmeting van 40 x 60 cm.





First of all the best wishes for 2014!

For the past two weeks I've been free of my job almost completly, what a luxury!
In this time I've been working with my cameo, of course next to the Christmas obligations.

Recently I purchased a big load of vinyl. I now have almost a meter of all colors :) It was cheap and I couldn't resist the temptation.

But then, when you've got the stuff, then it must also be used. For the first time since I got my cutting devices, I wanted to cut vinyl which was longer than my cutting mat (after all, you can do without vinyl cutting mat cutting, so you're not limited to those dimensions).

I had my design cut out on vinyl and then glued to a piece of painted MDF, with dimensions of 40 x 60 cm.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er prachtig uit zeg!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook de allerbeste wensen!
    Proficiat,prachtig gemaakt,echt supermooi!
    Veel snijplezier en dat je vinyl-voorraad tot prachtige creaties mogen worden verwerkt!
    Groetjes,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé