dinsdag 18 februari 2014

nog een shirtje / another shirt

Sinds kort ben ik in het luxe bezit van een hittepers, waarmee ik textiel kan bedrukken.
Ik kan echt zeggen dat ik door mijn Silhouette Cameo een hele hoop andere hobby's over houd, waarvan ik niet had verwacht dat ik ze leuk zou vinden. Zo ook het werken met flex en flock folie (heat transfer).

Van de week is mijn nicht bevallen en natuurlijk moest hier ook een leuk shirtje voor de kleine meid heen. Aangezien van ons beide de achternaam Prins is, vond ik dat er wel iets van een prinsesje op het shirtje voor mocht komen.



 I recently got the luxury of a Heat Press, with which I can press textiles.

I can truly say that my Silhouette Cameo gave me a lot of other hobbies, some of which I didn't even think I would like.

This past weekend my older cousin gave birth to a little girl, So I naturally had to make something as a baby present. Since 'Prins' is my cousin and my last name, I thought that there should be something of a little princess in the text of the shirt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé