donderdag 24 april 2014

vinylborden - vinylboards

We hebben echt niet stil gezeten de afgelopen weken.

Allereerst heb ik voor een verjaardag een tekstbord gemaakt. Wel had ik van te voren de tekst uit laten zoeken door de jarige job, want stel dat degene de tekst maar niets vind. Dat zou zonde zijn van alle tijd die ik er in heb gestoken.

Daarnaast heb ik nog een heel mooi bestandje gekregen van iemand van een Facebook groep, van twee luipaarden. Het uitsnijden van dit bestand was ook echt een uitdaging, hij moest namelijk op een basis van 60x40cm komen.








Although I didn't post these last couple of weeks, I've been busy.

First I made a text board for a birthday. I did let the birthday girl chose the text she wanted. As I didn't want to be disappointed when she didn't like the text. It would have been a wast of time.

I also got a fabulous file from someone on a Facebook group, of two leopards. Cutting that file with the Silhouette Cameo was a challenge as it was bigger than the Cameo's cutting area.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé