zondag 11 mei 2014

Kaartjes - Cards

Ik ben de laatste tijd echt een slechte blogger. Ik maak genoeg dingetjes, maar de tijd vinden om ze op mijn blog te plaatsen, ho maar.

Vorige week heb ik kaartjes gemaakt met vormen die ik al tijden uitgesneden had liggen, ik vond het zonde om ze weg te gooien. Het enige nadeel is dat ze vrijwel hetzelfde zijn geworden. Gelukkig zijn ze in te zetten als zowel mannen als vrouwen kaartjes. Simpel maar wel handgemaakt :)



I'm a real bad blogger. I've been making enough stuff, but I can't seem to find the time to place them on my blog.

Last week I decided to make cards with shapes I had already cut out with the Cameo ages ago. They became simple, but usable cards for woman as well as men.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé