maandag 19 januari 2015

Kaart / Card

Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat op mijn blog heb geplaatst, maar ook in 2015 wil ik toch een poging wagen om wat projectjes op mijn blog te plaatsen.

Dit jaar doe ik met een groep meiden weer mee aan een verjaardagskaarten swap.

En vandaag kan ik jullie het eerste kaartje al laten zien;






It's been awhile that I posted a message on my blog, but I will try again this year.
I'm participating in a birthdaycard swap again this year. And this card was the first of the bunch.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk....ik kom eens buurten bij je hoor....mooi kaartje Esmé!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3e Poging: Mooie kaart. Ik ga ook mijn blog weer bijhouden, ruim een half jaar verwaarloosd.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé