zondag 1 maart 2015

Verjaardagskaartje / Birthdaycard

Het is weer tijd voor een kaartje in de birthdayswap reeks.
Ondanks dat dit pas kaart nummer 2 is van dit jaar, begint het op dit moment voor mij al lastiger om mijn doel te halen. Het alleen maar gebruiken van oude papierlijnen die ik heb liggen. Maar we blijven proberen.



It's time for another card in the birthdayswap saga.
It's only number 2, but it's already getting harder to make cards with the designpaper I already have. But we'll keep trying :)

1 opmerking:

  1. Nou hij is weer super leuk...goed gelukt hoor ideetjes zat zo te zien....

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Ik vind het leuk om van je te horen en ik ben blij met elke opmerking!
Esmé

Thank you for visting my blog!
I love hearing from you, and I appreciate every comment you leave me!
Esmé